Saturday, April 01, 2023

April je tu..

 


Da li je moguće da je April već tu?! Nekako se još uvek "oporavljamo" od svih novogodišnjih praznika, polako punimo novčanike, dolazimo sebi, krećemo da šetamo, vežbamo, skidamo "omotač" koji smo nakupili za vreme praznika =)





Kod nas u kući se i dalje oseća miris vanile i cimeta, a nekako sa ovom današnjom temperaturom, sumnjam da će uskoro izbor pasti na nove, prolećne arome. I dalje smo ljubitelji toplih čorbica, obroka iz rerne, tople čokolade... Neću da lažem, "pao je" i jedan sladoled.


Od kako sam saznala da nam u Oktobru stiže pojačanje, moram priznati da je počela da mi se menja perspektiva o roditeljstvu. U smislu - jedna sam osoba bila kada se rodio Đorđe, druga osoba kada se rodio Strahinja, a uviđam da ću biti potpuno drugačija osoba kada na svet dođe naš novi član.

Za početak, Svet i svet vidim drugim očima, staloženija sam, svesnija sebe i svoje porodice. Sve više me "vuče" taj HOMEMAKING život. Znam, sada je jako lepo imati karijeru, biti uspešan na društvenoj lestvici, ali to jednostavno nije za mene. Već sam o tome pisala, a mislim da ću sve više i više.

Usporiti, osećati, oplemeniti, ŽIVETI!! To je to. To želim da mi budu životni ciljevi.


Kako ste vi ovih dana? Birate li da budete deo brzog vrtloga ili kao i ja, birate da malo usporite i da se osvrnete oko sebe?


Ljubimo vas puno!

No comments:

Post a Comment