Saturday, November 25, 2023

Dragi moji ljudi...

 

Da su mi samo rekli kako će biti.., kako ću se u jednom danu slomiti i podići pet puta, kako ću osetiti neizmernu sreću a i strah i istom mahu, kako ću želeti da zamrznem svaki momenat, svesna kako vreme leti. Sve svesnija - gledajući njih dvojicu, kako su mi brzo porasli!!


I da, prva dva, tri meseca je rolerkoster i emocija i obaveza i ljubavi i stresa, ali posle toga kreće ono najslađe. 

Ove godine nisam uspela da uživam u omiljenom godišnjem dobu, jer smo beki i ja dobar deo Oktobra bile u kući. Još nam je i po koji virus "protrčao" kroz kuću i bilo je skoro nemoguće izaći i uživati blagodetima jeseni. A da budem iskrena, jesen nam je bila toplija nego što bih poželela. Tek ovih dana osećam taj "hrskavi" vazduh, uveče kad izađem na terasu, srce mi zaigra kada vidim svoj dah kako se gubi ka nebu. "Stiže nam zima" - tiho prošašutam.



Danas sam, uprkos blagoj kiši, spakovala sve, ušuškala krofnicu i krenula po Đolenceta. Danas ima pet časova i nije poneo kišobran, a na moje oduševljenje, shvatila sam da je obukao i bratovljevu malu jaknu =)

Uživala sam dok sam prelazila preko mokrog šarenog lišća, hladan vetar mi je zadizao kapuljaču ali mi to nije smetalo.., samo me je dodatno obradovalo. Moram danas napraviti neku jesenju postavku po kući!!!



Pre nego što sam krenula u porodilište, 1. Oktobra, okitila sam dom sa nekoliko bundeva, Đorđe mi je na svoju inicijativu nacrtao najlepšu sliku jeseni, koju sam odmah uramila i uvrstila u dekoraciju. 



Toliko mi je žao kada sam pre neki dan u Starbaksu saznala da sam zakasnila da ove godine popijem predivni PSL (pumpkin spice latte) ali neću mu ostati dužna sledeće godine. Zato ću, umesto njega, ovih dana probati neku kaficu iz novogodišnje ponude, uvek imaju toliko lepu ponudu, da ne znam šta ću pre!!! 



Obzirom da jesen traje još vrlo malo vremena (ja 1. Decembra već počinjem da slavim zimu i da dekorišem u skladu sa tim =)), rešila sam da ipak probam da uživam u ugođajima koje ona donosi. Danas sam smutila sebi topao nes sa cimetom i dodala sam malo "kravicinog" šejka od vanile. Ima nešto čarobno u toploj kafi, dok na tv-u svira lagani dzez, gori nova omiljena sveća 



Još ako mi malena dozvoli, pokušaću da pronađem film "Stigla vam je pošta", gde Meg Rajan i Tom Henks nanovo vraćaju romantiku toplinu u moj dom. Ima nešto u tom filmu što me tera da odem u knjižaru, sednem sa šoljom kafe za poneti u odsek Džejn Ostin, raskomotim se i krenem redom. Hoće li to biti gospodin Darsi i draga Elizabet Benet ili pak gospođice Dašvud?


Svakako sam rešila da sutra skuvam neku lepu čorbu, da zamiriše cela kuća.., a prave mi se i bakini kolači.


Šta ćete vi da pravite, sada, dok vas kiša drži ušuškane u kućama?


No comments:

Post a Comment